Quesadilla cu pui


Am ajuns si la reteta mea preferata Quesadilla cu pui.

In urma unei conjuncturi fericite acum trei saptamani am avut ca invitati la masa echipa de la Good Food. M-au ales pentru rubrica Bucatar de placere si asa am decis sa prepar reteta mea preferata (e simpla de facut si delicioasa): Quesadilla cu pui. Plin de emotii, dar bucuros si entuziasmat i-am primit miercuri in mica mea bucatarie pe Ciprian si Irina carora as vrea sa le multumesc pe aceasta cale: Ciprian, ai realizat niste super photo in mica mea bucatarie! si Irina,m-ai incarcat cu energie pozitiva in acea zi! Sunteti foarte tari si va mai astept pe la noi!

Sa revenim la Quesadilla…am preparat-o de atatea ori, dar nu mai stiu cand am mai avut ocazia sa mai apuc si eu macar o felie.

Hai sa vedem ingredientele de care avem nevoie:

– Rosii 2-3 buc;
– Ceapa 1-2 buc;
– Smantana (o cutie)
– Mozzarella 300 grame;
– Piept de pui 300 grame;
– Cateva felii de branza topita (Hochland cu smantana) un pachet 8 ron.
-Lipii medii (le poti cumpara de la Hypermarket sau Supermarket).

Taie rosiile si ceapa cubulete, rade mozzarela. Amesteca rosiile cu ceapa si condimenteaza-le cu rajnita magica (vezi reteta Ciuperci de post umplute la cuptor).

Puiul se taie cat mai marunt si se pune la prajit (tigaie teflon in care se pune foarte putin ulei de masline) pana se rumeneste, adauga sare,busioc,oregano.
Pune o lipie care va fi umpluta doar pe jumatate cu compozitia amestecata de: ceapa cu rosii, condimente, mozzarella, pui si o felie de cascaval pentru sandwich Hochland.


Pune pe foc tigaia din teflon pe care o vom lasa timp de cateva minute la incalzit.Impacheteaza lipia si aseaz-o in tigaie timp de 2 minute pe o singura parte presand cu un vas termorezistent; repeta aceasta operatiune pana ce coaja de la lipie se intareste.

*Tips: Pune doua Quesadilla in tigaie pentru a termina cat mai repede.

La noi nu a mai ramas nici o bucatica! Va doresc pofta buna!

3 responses to “Quesadilla cu pui

  1. Pe departe cea mai delicioasa gustare si usor de preparat, pentru dimineata si pranz. Cinci stele plus una😀

  2. Maria (cercetare)

    Am mancat Quesadilla facuta de tine la ziua Dariei . EXCELENTA !!!! Marturisesc ca afland ca tu esti bucatarul m-am incurajat singura sa incerc si eu sa gatesc asemeni tie. Mi-a reusit . Si asta nu am zis-o eu ci musafirii mei care au degustat initial iar mai apoi s-au imbuibat de-a binelea cu aceasta delicatesa🙂 . E un hobby neobijnuit pentru un baiat , dar tocmai in asta consta o parte din farmecul tau , nu-i asa ?!? Tine-o tot asa ! Te consider Jamie Oliver de Romania ! PUUP !!!!

Lasă un răspuns

