Melanzane al forno.



Cum ti s-ar parea sa faci melanzane al forno in casa, la fel de bune ca cele pe care le mananci la restaurant?Iti voi spune cum, cat si ce ar trebui sa ai la indemana pentru a realiza aceasta minunata reteta. In aceasta seara vreau sa incercam vinete la cuptor cu mozzarella.
Ai nevoie de:
– Vinete 1-2
– Cascaval sau mozzarella
– Ulei de masline
– 2-3 rosii
– o ceapa

Taie vanata in doua pe lung, dupa care in felii cat mai subtiri.Aseaza o tigaie de teflon pe foc cu cateva picaturi de ulei de masline; cand uleiul s-a incins aseaza doua sau trei felii de vanata.Intoarce feliile atunci cand vor capata o culoare maronie (vezi in poza de mai jos).


In acest timp te poti ocupa de rosii, pe care le vei taia cubulete impreuna cu ceapa (ai grija la degete, cat de curand te voi invata cum sa tai diverse legume fara sa-ti fie frica ca te vei taia).
Ia inca o tigaie de teflon si arunca cateva picaturi de ulei de masline, adauga ceapa, pune sare si piper dupa gust, iar la interval de 1-2 minute adauga si cubuletele de rosii.Lasa-le pe foc pana ce devin o pasta.

Dupa ce s-au rumenit vinetele pune pe toata lungimea fiecarei felii mozzarella sau cascaval toast pentru sandwich (eu asta am folosit); ruleaza felia de vanata si aseaza-o intr-o cratita sau o oala de lut. Dupa ce vei termina cu impachetarea feliilor adauga peste rulourile de vinete sosul de rosii si parmezan ras.


Baga cratita la cuptor aproximativ 10-20 minute la o temperatura de 180 grade.
Pofta buna!

Aaaaa……am uitat sa-ti spun ca n-am apucat sa mananc nici macar o portie din vinetele gustoase  s-au terminat imediat,spre bucuria mea!

7 responses to “Melanzane al forno.

  1. mai baiatule,tu ne faci sa salivam pe tastatura la serviciu?

  2. Am facut aseara reteta minunata. A iesit delicios! Dar am tunat-o putin: am tras prin ulei ciuperci taiate f marunt si le-am pus in rulouri. De altfel, am pus ciuperci si in sosul pe care l-am ajutat cu suc de rosii si putin bulion caci rosiile din comert sunt seci. O singura mentiune pt amatori: iese fum cand coaceti vinetele. La mai mare!

  3. Cand o sa am timp o sa o fac si eu pe asta dar nu cred ca o sa imi iasa asa buna cum ti-a iesit tie :D:D:D…poate pe viitor faci si niste negrese😉😀

Lasă un răspuns

