Salatã de ton cu rucolã.


Propun sa facem o salata, usor de preparat, light si extrem de potrivita pentru cei care au inceput
sa se lupte cu kg „castigate” in iarna lungaaaaa care sper ca se va termina weekendul asta (pana si meteorologii o spun),
cand vom avea parte de 20+ grade. Asa ca va invit sa preparati o salata si sa va bucurati de primavara minunata care vine, vine!Parol!:)


Uitandu-ma prin frigider am constatat ca am:
– Ton la cutie
– o ceapã
– o cutie de rucola (myamy)
– Rosii
– Roaii cherry
– O jum. de lãmâie.
Asa ca am dedicat 10 min din timpul meu prepararii salatei de ton…cu rucola (suna ciudat stiu! dar garantez: e gustos!).
Taie rosiile si ceapa cât mai subtire. Adãugã într-un vas rucola (evident dupã ce ai spalat-o bine), rosiile si ceapa. Taie conserva (tonul sa fie in apa,nu in ulei),
scurge bine zeama si tonul goes with the salad&stuff.
Se amestecã totul foarte bine cu câteva picãturi de ulei si 3 lingurite din jumãtate de lãmâie stoarsã. Sare si piper dupã gust. (ce fraza cliseu! :P)
Nu prea am ce sã-ti spun despre aceastã salatã, doar cã rucola ii va da o aromã si un gust aparte.Se serveste împreunã cu douã felii de pâine prãjitã.

Tips: poti sã pui porumb fiert, foarte delicios.
Poftã bunã!

5 responses to “Salatã de ton cu rucolã.

  1. foarte bun!

  2. Tocmai ce-am făcut şi io salata asta, însă am folosit ton în ulei de soia, şi evident că am păstrat uleiul; am pus o sucul de la o lămâie întreagă, asta unde am folosit 2 cutii de ton; de asemenea nu am avut rosii cherry, deci am sărit peste partea asta. Aş vrea să spun că simt şi altceva în afară de zeama de lămâie, dar asta se datorează probabil problemelor mele legate de gust şi a celor dermatologice, însă nu simt nici măcar gustul oribil al rucolei, darmite iubita mea ceapă roşie!😀
    No, revin când oi fi 100% funcţională dpdv al gustului.

  3. PS: care sunt ingredientele „neinvitate” din salata ta, întreb asta unde nu le-am identificat printre ingrediente?!😛

  4. In text era vba despre cum marketingul ne influenteaza obiceiul de consum si despre cum de multe ori din comoditate preferam sa cumparam o prostie plina de E-uri decat sa ne alocam 10 min ptr a ne bucura de un suc natural.

Lasă un răspuns

