Cartofi la cuptor cu ciuperci.


Cartofi la cuptor cu ciuperci.

Dor de vara, asa as descrie cooking mood-ul meu din seara asta🙂 Si am zis sa urmez 3 pasi simpli sa ajung la soare, sau nu chiar, dar nah, toti stim ca simturile declanseaza amintiri, te poarta acolo.

O sticla de vin alb,ca asa incep toate lucrurile frumoase si pentru cei mai deliciosi cartofi la cuptor (word!) urmatoarele ingrediente:

Cartofi noi 1-2 kg (un oarcare sortiment se gaseste in piata Floreasca)

Ciuperci fresh, gasesti in market sau in piata

Boabe de mustar Dijon

Rosii cherry

1 ceapa rosie

Spala cartofii in apa fierbinte pentru a-i curata mai usor. Ii poti pune la fiert intregi (15 min) sau bucatele (5-8 min). Se adauga intr-un vas de yena manjit cu unt cartofii , ciupercile taiate in patru, ceapa si rosiile cherry injumatatite. Presari bucatele de unt si arunci si un pahar de vin alb, sa fie veselie. Bagi toata treaba delicioasa la cuptor, cam 35-40 de min, la foc mediu spre mare.

Si for a touch of maximum tastiness, dupa ce am scos cartofii din cuptor am adaugat mozzarella (sau caprese,cascaval, branza de burduf )sau orice branza iti face cu ochiul, pardon, iti activeaza papilele gustative.

Am pus si-o salata alaturi si am zis sa termin cum am inceput, cu un pahar de vin alb:)

Bun bun bun!

Hai cu vara mai repede!

Lasă un răspuns

