Zahar Gelifiant Margaritar-Agrana.


Zahar Gelifiant Margaritar-Agrana.

 

Sambata, dis de dimineata, am fost invitat la Baneasa Shopping City la un eveniment organziat de Good Food si Margaritar, unde am avut placerea de a incerca Zaharul Gelifiant Margaritar  pentru cele mai fine gemuri.

Prima parere a fost cam sceptica, dupa o atenta studiere a produsului: ambalaj frumos colorat, rezistent, cateva retete de gemuri frumos scrise, destul de usor de citit si de folosit. Nu suna rau, dar hai sa vedem daca chiar putem face un gem intr-o ora.

Am parte de o zi frumosa de vara si cativa apropiati pe scena. Am venit cu multe emotii, zapacit dupa un alt eveniment care a tinut pana tarziu in noapte. Trec la treaba, vreau sa fac un gem cat mai rapid, fara prea multa bataie de cap.

Fructe avem, doua feluri: capsuni si caise. Le spalam bine si apoi putem incepe.

Oare chiar pot sa fac gemul pe care mi-l amintesc din copilarie, cel facut de bunica, care dura o vesnicie? Doamne, cat dura pana era gata si cat zahar se folosea atunci, sau mai bine spus folosea.

Imi fac in minte un plan si trec la atac, vreau sa iasa cel mai bun gem intr-un timp record: 15 minute.

Pentru asta avem nevoie de:  fructe, blender si  Zahar Gelifiant Margaritar.

Pun fructele in blender la maruntit pana se obtine un suc, ca sa nu dureze foarte mult fierberea lor (la un kg de fructe, un kg de Zahar Margaritar). Pun oala pe foc si amestec timp de 10-15 minute. Fructele pasate sunt puse in oala peste care turnam  zaharul. Proba de gelatizare este foarte simpla, scrisa si pe ambalaj: pune cateva picaturi pe o farfurie rece. Dupa ce se raceste, daca nu se intinde pe farfurie inseamna ca gemul este gata.

Intre timp, copiii care participa la concursul cu premii organizat de Good Food, gatesc in jurul meu. Ma amuz, zambesc si ma bucur de atmosfera.

Eu sunt gata, astept momentul cand o sa chemam cateva persoane din public sa deguste gemul intr-o clatita pufoasa. Cel/cea (recunosc, doamnele sunte cele mai curajoase cand vine vorba de urcat pe scena) care termina prima clatita primeste un pachet de zahar gelifiant.

Clatitele au disparut iar eu nu am avut ocazia sa mananc niciuna.  Pacat,  insa ma bucur ca gemul a iesit delicios, si a fost apreciat de participanti.

Imi place acest produs, o se revin in cel mai scurt timp si cu alte retete la care poate fi folosit.

 

Lasă un răspuns

